Piegādes, apmaksas un atgriešanas kārtība

Piegāde iespējama Latvijā uz Jūsu norādīto adresi, izmantojot Omniva pakomātu tīklu. Maksa par piegādi ir 3 eiro.
Apmaksa ir iespējama sekojošos veidos:

  1. Apmaksa ar kredītkarti, veicot pasūtījumu internetā;
  2. Apmaksa ar kādu no Latvijas internetbankām, veicot pasūtījumu internetā;
  3. Apmaksa pēc nosūtītā rēķina ar pārskaitījumu.
Pēc pasūtījuma pieņemšanas Jūs saņemsiet automātiski izsūtītu e-pastu un rēķinu. Internetā iegādāto preču nosūtīšana pēc pārskaitījuma saņemšanas bankā notiek pirmdienās un ceturtdienās. Parasti piegādes laiks ir 3 dienas vēlāk.  Ja šajā laikā uzaicinājums no Omniva nav saņemts, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni 29 157 666 vai rakstiet uz e-pastu [email protected].


Pēc tam, kad Omniva ir paziņojis par piegādi, pircējs pats ir atbildīgs par preces izņemšanu no pakomāta piegādātāja norādītajā termiņā. Pircējam pašam jāsedz papildu izmaksas piegādātājam, gadījumā ja sūtījums netiek izņemts no pakomāta norādītajā termiņā. Ja pircēja vainas dēļ  sūtījums nav izņemts no pakomāta un nav saņemts no piegādātāja, nauda par pirkumu atgriezta netiek.

Atgriešanas kārtība.

  • Jums ir tiesības izmantot atteikuma tiesības un atteikties no preces, laužot preces distances pirkuma līgumu 14 dienu laikā, neminot iemeslu.
  • Ja vēlaties norādītajā termiņā atgriezt saņemto preci, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni  29 157 666 vai rakstiet uz e-pastu i [email protected], un mēs vienosimies par to, kādā kārtībā iespējams preci atgriezt vai apmainīt.
  • Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Jūs vai trešā persona, kuru Jūs norādījāt vai pilnvarojāt saņemt preci, saņēmāt preci tās lietošanai.
  • Prece jāatgriež nesabojātā iesaiņojumā, tai jābūt tādā pašā kvalitātē, kādā tā ir atsūtīta. Ja prece ir sabojāta, saplēsts iesaiņojums vai prece ir sākta lietot, apmaksa par pasūtījumu pēc preces atgriešanas netiek atgriezta.